Ett kvällsinlägg...igen

Jag vet faktiskt inte varför jag i princip bara bloggar på kvällarna fast jag inte gör någonting på dagarna. Men kanske det är just därför. Känner att förkylningen håller på bryta ut och har gått omkring med huvudvärk och lite ont i halsen idag och alltså inte fått så mycket gjort. Nu hade jag bara tänkt kolla en film eller läsa lite innan jag går och lägger mig och sedan stiga upp tidigt imorgon (note to myself: betyder inte att jag ska vakna 11 och sedan stiga upp två). Det är redan fredag imorgon och jag har säkert sovit bort hälften av alla dagar de senaste två veckorna så dags att ta tag i det nu... Om ni förresten har något speciellt blogginlägg ni vill läsa så är det bara att kommentera!
 

Kommentarer
Angelica säger:

Jag är likadan, det där med bloggning på kvällarna .. Krya på dig!

Svar: Skönt att höra att man inte är enda haha :D Tack!!
Tintin

2015-04-17 | 17:00:47
Bloggadress: http://angelchanelle.blogg.se
Sannie säger:

nice :D

2015-04-17 | 22:25:10
Bloggadress: http://nouw.com/sannies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback