Lördagsbio

Igår var jag med Leila och Lelle och såg insurgent på bio och jag tyckte den var förvånansvärt bra! Men blev så himla störd på karaktärerna ibland haha. Sedan gick vi också på stan och shoppade och åt gjorde vi också. Jag hittade två klädesplagg som jag tänkte visa upp här imorgon. Det var en jättemysig dag, men hade magont till och från så det var mindre kul. Blev att sova hemma på grund av det fast jag egentligen hade tänkt sova över hos Lelle... Idag har jag inte alls gjort något speciellt utan bara varit hemma och haft en lugn söndag. Precis som söndagar ska vara! 

Kommentarer
VERONICA - fashion blog säger:

Låter sååå mysigt :) Och gud så fin bild på dig!! Kram!

Svar: Ja det var det också! Tack så hemskt mkt :D
Tintin

2015-04-13 | 12:04:24
Bloggadress: http://vveronicas.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback